Blog ten jest pamiętnikiem moim osobistych przeżyć, które staram się tutaj opisywać.

poniedziałek, 4 lutego 2013

Dziwne podmuchy wiatru

Po śmierci bliskiej mi osoby przez kilka tygodni po pogrzebie miałam dziwne zdarzenie. Zawsze wieczorem kiedy kładłam się spać "coś" dmuchało mi zimnym powietrzem w twarz. Na początku wcale się tym nie przejmowałam, jednak z czasem siła wiatru znacznie się zwiększyła. To było nie do wytrzymania - i nikt by mi może nie uwierzył żeby nie mój mąż. Gdy leżałam z łóżku całe ciało miałam ciepłe, ale ta strona na którą czułam podmuchy była lodowata. Sam był wystraszony kiedy mnie dotknął. Jedna połowa była jak lód. Zamieniliśmy się miejscami i dmuchało mi z drugiej strony. W końcu cala byłam nakryta kocem a zimny wiatr wiał mi w twarz - byłam tak przerażona, że zaczęłam głośno płakać - o co chodzi? Zaczęłam się modlić i pytać co mam zrobić, w czym pomóc? Wtedy przyszła mi no głowy niedokończona sprawa osoby która zmarła. Zaczęłam zajmować się tym problemem (jestem w trakcie bieganiny po urzędach) i dziwno podmuchy na razie ustapiły.
Dziś jestem pewna, że po prostu dusza zmarłej osoby właśnie tak się ze mną chciała skontaktować. 
 


6 komentarzy:

  1. jestem po chorobie nowotworowej -no można powiedzieć udało mi się.już parę razy byłem po tamtej stronie i nie boję się śmierci żal mi tylko opuścić moją rodzinkę którą bardzo kocham. przez moje życie przewinęło się parę dziwnych przypadków związanych z duchami czarnymi postaciami dziwnymi cieniami ale z nikim o tym nie rozmawiam bo tego w moim otoczeniu nikt nie zrozumie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że nie ma z kim o tym pogadać - ja też boję się nawet napomknąć na takie tematy. Wiem, że nie jestem w tym sama i to jest pocieszające

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tesz nieraz czulam jedna stroe jak by gdzies wialo

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez widze czarne cienie i biale postacie, probowano mnie zabic juz 2 razy i za kazdym razem przed proba zabojstwa widze biale postacie, mam nadzieje ze to anioly. smierc tez juz raz przy mnie stala i ja czesciowa widzialem i chyba nawet diabel mi sie pokazal, patrzyl na mnie ze straszna nienawiscia ze mu duszy tak latwo nie chce oddac bo im sie nie udalo mi zabic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku miesięcy widzę siwe postacie i od razu łapię gesią skorke robi mi się zimno słysze moje imie jak je wymawia.Moja mama mi powiedziała ze pewnego dnia widziała za mą czarną postac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zdarzyło mi się kilka takich historii, ale nikt tego nie rozumie

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś, zostaw ślad po sobie :)
Będzie mi bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...