Blog ten jest pamiętnikiem moim osobistych przeżyć, które staram się tutaj opisywać.

piątek, 24 maja 2013

Uchwycić ducha w obiektywie

Naczytałam się o duszach i jak można zobaczyć je na niektórych zdjęciach. Zabrałam aparat na cmentarz i robiłam zdjęcia przy grobie mojej babci i ogólnie w otoczeniu. Miałam tylko komórkę - zdjęcia były małe , ja nic nie widziałam w końcu je usunęłam. Do komputera jednak ich nie przesłałam.

W nocy miałam prawdziwe koszmary - goniły mnie po cmentarzu  jakieś duchy, strachy - coś okropnego (brzmi może banalnie ale w tym śnie bardzo się bałam) w końcu zobaczyłam moją babcie - była bardzo na mnie zła i powiedziała:

TO CHCIAŁAŚ ZOBACZYĆ?
ROBIŁAŚ ZDJĘCIA? - TO TERAZ MASZ  !!!
PODOBA CI SIĘ?


Już więcej na pewno nie będę chciała uchwycić dusz w aparacie !!!!

2 komentarze:

  1. Och Anno, są sprawy, które nie są dla nas dostępne. :) Niektóre rzeczy muszą zostać zakryte. Szukanie na siłę nic nie daje, jeśli dusza bedzie miała powód to sama przyjdzie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :O straszne to ale prawdziwe.....

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś, zostaw ślad po sobie :)
Będzie mi bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...