Blog ten jest pamiętnikiem moim osobistych przeżyć, które staram się tutaj opisywać.

piątek, 24 maja 2013

Babcia przychodzi we śnie

Ostatnio miałam poważne problemy - kryzys w dosłownym tego słowa znaczeniu. Zawsze takie sytuacje omawiałam z babcią - wszystko jej opowiadałam a ona mi doradzała co mam robić - często jej rady były sprzeczne z moim punktem widzenia ale i tak zawsze jej słuchałam. A teraz co?
Raz, spytałam babcię na głos:  co robić ? powiedz co robić ?
Tej samej nocy przyśniła mi babcia i powiedziała co robić - dosłownie... co zrobić... w śnie powtarzała mi to kilka razy ....
obudziłam się w środku nocy...
zaraz wdrożyłam w życie rady babci - obudziłam męża i zrobiłam dokładnie tak co mi powiedziała
udało się
wszystko jest już dobrze
wszystko się wyjaśniło

Babciu kochana - bardzo Ci dziękuję

1 komentarz:

  1. nie zawsze otrzymujemy odpowiedź, czasami przychodzi po jakimś czasie zupełnie niespodziewanie. Fajnie wiedzieć, ze można mieć podporę, opiekę w kimś , na kim nam zależy

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś, zostaw ślad po sobie :)
Będzie mi bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...