Blog ten jest pamiętnikiem moim osobistych przeżyć, które staram się tutaj opisywać.

poniedziałek, 10 marca 2014

Wibracje ....

5.02.2014
Wczoraj wieczorem (4.02) gdy leżałam w łóżku tuż przed zaśnięciem poczułam na ciele dziwne wibracje - coś w rodzaju wibracji jakie ma telefon komórkowy - ogarnęło całe ciało - wystraszyłam się - po chwili poczułam dotyk w okolicy biodra - potem dziwne dźwięki - muzyka z odgłosem przewracanych kartek - jakby ktoś za mną czytał książkę. bardzo dziwne uczucie - co to mogło być? Zaznaczę, że nie czułam strachu - zupełnie


2 komentarze:

  1. Ja tak miałam kiedyś gdy kładłam się spać poczułam pod poduszką wibracje a nie mógł to być mój telefon bo leżał daleko. Do tej pory nie wiem co to było.Wiem tylko ze czułam wtedy jakby ktoś mnie obserwował.

    OdpowiedzUsuń
  2. W nocy gdy trafilam na tego bloga mialam dokladnie takie samo uczucie, uczucie wibracji na calym ciele i reka na biodrze - dodam, ze to bylo moje lewe biodro. Nie mialam swiadomosci tego co sie dzieje dopoko nie trafilam na ten wpis... troszke sie przestraszylam bo okazalo sie, ze lwasnie w tej chwili czuje os o czyms czytam I czuje o od obrych kilkunastu minut wczesniej, postanowilam napisac komemtarz ale cos mnie zlapalo za reke jakby nie chcialo zebym sie wtedy tym zajmowala

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś, zostaw ślad po sobie :)
Będzie mi bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...