Blog ten jest pamiętnikiem moim osobistych przeżyć, które staram się tutaj opisywać.

środa, 30 kwietnia 2014

JA CI DAM DUKANA

A teraz coś śmiesznego przynajmniej tak mi się wydaję 

Moja babcia zawsze mówiła, że jak będę się odchudzać to przyjdzie mnie straszyć  .... zapomniałam o tym... Przez zimę mocno mi się przytyło 8 kg chciałam to dość szybko zrzucić i przeszłam na niezbyt zdrową dietę Dukana - na drugi dzień gonił mnie w śnie stwór coś na wygląd żubra stał na 2 nogach z wielkimi rogami i mnie gonił krzycząc DUKANA JA CI DAM DUKANA, JEDZ SOBIE DUKANA!!! DUKANA? DUKANA!!! ja uciekałam przez ploty ile sił w nogach. Mąż musiał mnie obudzić, bo strasznie jęczałam i krzyczałam. Oczywiście nie jestem już na Dukanie tylko na diecie MŻ. Podczas snu nie było mi do śmiechu a teraz ten sen po prostu wywołuje u mnie uśmiech

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz coś, zostaw ślad po sobie :)
Będzie mi bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...